14 Şubat 2011 Pazartesi

Nasıl da geçmiştiiii bütün bir yaaazzz…… (07.Ekim.2007)

Fethiye sonrası bir hafta sonu ara verip bu haftayı pazartesi itibarıyla Pazar olsa da dalsak şeklinde bitirdim çok şükür… Ne 11.kat ne de SPA… dalıcam işte J) Aylinim badim yok bu hafta, ameliyat olalı bi hafta oldu…
Tek başıma Pazar sabahı yoldayım… Radyoda Zerrin Özer çıktı “biterkeeeen ooo yaazzz…” diyo… Bu yaz da bitti yauw… Küresel ısınmaydı oydu buydu derken doyamadan geçti işte…
Neyse hüzünlenmeye gerek yok, dalmak için yaz olması gerekmiyo nasılsa… ;)
Tekneye vardığımda sadece bir kere dans ederken gördüğüm ama bolca kulakları çınlatılan Cem Görgül’ ü görüyorum… Hani şu bir garip dalgıç… J)) cankurtaran olacak öğrencileri varmış bi de… Öğrenciler var ya… bi tanesi balıkları temizliyo kıyıda J))) Benalim gülüm var, Haribo Tolga var… Mehmet ve Erdinç hocalar zaten var… Küçük Tolga yuvaya geri dönmüş… Doruk var… Morgan var… English Academy’ nin sahibiymiş meğer… Aziz’ le limanın girişinde karşılaşıyorum… Bizbize çıkıyoruz yola…
Nereye gidicez?
Acaba Monem’ e mi gitsek? Hava pek güzel…
Yok yok Mengene’ ye gidelim…
Orası neresi yauw???
Topuk var ya, onun biraz berisi…
E hadi bakalım… Bu habere orada daha önce dalmışlığı olan Aziz pek bi sevindi… J)) Bi de makro çekimlerde arka fonu nasıl simsiyah yapacağını keşfetmiş… Mengene de tavşan yuvasıymış meğer…
Sakin sakin hazırlanıyoruz… Telaş yok… Tolganın badisi var, Benal Azize kamera arkası desteği verecek…
benim badim yooook… L
Kimle dalıcam ben pekiii…
Erdinç benimle diyo J
haa bu arada bi de sürprizleri var… konsollara bak…
eee? Bunlar ne yauw? Havalar 1500-3500…
piisiaay…
yani şimdi 200bar 3000pci… 100 gösterdiğinde 1500 pcide olması lazım… ama tut ki havanı sordu sende de 1200pci var…
hadi buyurun burdan gösterin bakalım J)))
Neyse, yapcak bişey yok… Hem zaten bunları da öğrenmek lazım J nerde dalcaamız belli mi olur ;)
Hazırız, atlıyoruz…
cup….
cup…
başa yüzüyoruz… zincirden inicez… işaret geliyo… başlıyoruz inmeye…
Morgan geliyo benim arkamdan… ama bakıyorum palet darbeleri ağır gelecek… en iyisi ben zincirden ayrılayım deyip Erdinç’ e işaret ediyorum, alıyo beni aradan J))
neyse iniyoruz birlikte… ben kulak dengeleme derdindeyim, bi taraftan da bi derinliğimize bakayım diyorum 30 gösteriyo…
yok artık…
off… yaa..derinliği mi bozuk bunun daaa… Gerçi ben alışkınım daaaa… J)))) Erdinç’ e işaret etmeye çalışıyorum ama meşgul… inişte olan ekibi takip ediyor… En sonunda ben bi kayanın üstüne tünüyorum, bekliyorum…
iniş tamamlanıyo, Erdinç bana dönüyo… gösteriyorum, yanlış bu…
boşver diyo… ehh… koskoca hoca var yanımda J)) gezintiye başlıyoruz…
Morganın acelesi var sanırım en öne geçmeye çalışıyo… bi derdi var adamcaazın ama ben anlamıyorum… İngilizcem de zayıf biraz :P
Erdinç bi dalın üstünde bi sürü vöcür vöcür mor tavşanları gösteriyo… Eee…evet… bi sürüler J Biz devam ediyoruz…
Morgan etrafımızda çırpınıyor J) gerçekten ne derdi var acaba?
OK? Soruyorum…
OK diyo…
e iyiii… o zaman benden biraz uzak dur birather… korkuyorum valla… elin kolun paletin bi yerime gelicek diye…
etrafta öööle çıplak gözle görülecek, yani benim az eğitimli çıplak gözlerimle görebileceğim çok şey yok, malum makro cennetiymiş ya burası… ama manzara güzel J ben arada bi derinliğime bakıyorum… yaa konsola bak 60 mı o? Hohohoooo…J))) sonra bi de fark ediyorum ki göstergenin ortasında minicik bi yazı var…feet… J)))))) iyi de feet/metre ilişkisi neydi? Yaa tamam mühendisiz de… hani şimdi 1 inch yaklaşık 2,5cm onu biliyorum da, buradan feete ulaşmak biraz uzun sürer sanki J)))) neyse yaaa…. Ben etrafıma bakayım…
dönüşe geçiyoruz… kayalıklar arasında orfoz vardııı… ilerliyoruz… Aziz' le Benal bizden ayrıldılar, e fotoğraflardaki netlik ihtiyacından olsa gerek ;) Morgan da küçük Tolgayla yukarı çıktı…
Biz Erdinç' le o kayanın altı senin, bu kayanın altı benim… kurcalaya kurcalaya ilerliyoruz… bi yerde ufak bi çatlak var… Erdinç bişey gösteriyo… Tolga da ben de anlamıyoruz, gösterdiği yerde bişey göremiyoruz… o arada bi karaltı geçiyo yanımdan… yan gözle bakıyorum, bu ne ki diye… serbest dalanlardan biri… vay bee… bu daha da başka bişey… hele "deep blue"yu da tekrar seyretmişim yakın zamanda… onların yaptığı daha sınırda bişiii… maazallah balık olası geliverir insanın J biz de çıkıyoruz artık…
 Ehh.. bu dalışta ne süre not etmişim, ne derinlik, ama havamı biliyorum havalar 1500 çıktım J)))) süreyi de tekneye çıkıp aşağı koşturduğum için 45dk civarı olduğunu tahmin ediyorum J)))
öğle yemeğini mutfakta hep birlikte hazırlıyolar…
çiğ balık yapsana Erdiiiiiiiiinç…
tamam diyor yaşasıııııııınnnnnn……
yemeği yiyip, Aziz' in fotolarına bakıyoruz… Bu arada Benal kamera arkası çalışmaları esnasında tavşanlara poz verdirebilmek için onlara “küçük şeyler” şarkısını söylemiş J)) anlıycaanız Benal aşağıda da aktif J))))))
Yemekten sonra bi ağırlık çöküyo ama alet edavatı hazırlayayım da, rahat rahat J))) uyurum… Ben uyuklarken cankurtaran eğitimleri devam ediyor… biri boğuluyo, diğeri teknenin tepesinden kırmızı yastığına sarılmış atlıyo, koşar adım yüzerek gidip kurtarıyo… öğrencilerden bi tanesi zodiac bot gibi, hızlı yüzünce burnu havada gidiyo J))) valla… görseniz anlıycaktınız J))) sonra bi de Cem' in meşhur atlayışları var J))) resimleri sitede yayınlanır mı bilmem…
İkinci dalış noktası No Name…
Haribo Tolga’ yla badiyiz… Aziz’ le Benal yine çekimdeler… bu sefer kocagözle iniyorlar… Morgan havasını bitirip erkenden geri dönüyor J biz devam ediyoruz…
Müren var müreeen… gösteriyorum fotosu çekilsin.. bilmiyorum artık nasıl poz verdi J) bu sefer inmeden öğrendim 3’ e bölücekmişim… yani 45feet=15mt sadece, heyecan yapmaya gerek yok J))))
ben yine kayaların altına kıyısına köşesine bakınırken kafamı bi kaldırıyorum vee…
ne bu laaa??? oluyorum…
Akıllı Tolga maskemin dibinde bitiveriyo… bundan sonra haribo Tolga’ yı “nebula Tolga” olarak değiştiriyorum J)))) korktum ama valla… hiç o kadar yakından görmemişim Tolga’ yı bi de sualtı malum biraz daha iri gösteriyo J))))) dalışımızı bir adabeyi manzarasıyla tamamlayıp 45dk.da çıkıyoruz…
Dönüş yolu yine muhabbet, gırgır şamata dolu… Fethiye' de çekilen pozlar…. Onların içinden seçilip konuşturulan Defne fotosu J))) Erdinç' in TRT çekimleri J))) oydo buydu derken yine karadayız… Bayramda diyorum şimdi been bi gün Karaburun' da daliiim, Pazar da Çeşme' ye geliiiimmm… Tamam bakalım… Bayram programımız da hazır...
Görüşmek üzere o zaman…
Sevgiyle k(d)alın…
Elvan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder